onsdag 9 augusti 2017

Rullande åska

Det var ett tag sen sist. Jag har varit hemma en del sen sist och har även hunnit fylla 20 år!
Det firades hos min moster med mormor, morfar, mamma, syster, kusiner. Vi hade poolparty
och jag badade för första gången inför min släkt sen jag börjat skada mig. Det var väldigt
nervöst men det gick bra. Jag har även varit på Håkan Hellström på bråvalla, örebro och ullevi.
I Örebro rufsade mormor Håkan i håret vilket var lite kul.

Jag och min syster köade 6 dagar till Håkan på ullevi och det var fantastiskt även om vi ställde oss på lite fel ställe. Jag fick en ros av Oscar (basisten). Han såg verkligen till att det var jag som skulle få den vilket var fint.

Jag har även hunnit röntga hjärnan för att se så inget var fel men har inte fått några svar ännu. Lite nervöst är det allt. Men det går nog bra. Lite återfall också sen sist. Så har blivit två vändor på akuten, senast igår. Men inget farligt i alla fall. Nu ska jag försöka hålla mig ifrån det. Även om det är svårt. Jag ska ju trots allt hem imorgon. Mamma kommer och hämtar mig. Så åker vi förbi min moster och kusiner.

Nu ska jag snart ha KPtid får se när jag kikar in nästa gång, men förhoppningsvis dröjer det inte så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram