onsdag 21 juni 2017

Ändrade planer

Det blir ingen hemflytt 1 juli. Efter alla överdoser och självskador har det blivit framflyttat
till sista september istället. Men det känns helt okej. Jag kanske behöver lite mer tid på mig
att bli någorlunda stabilare. Imorgon ska jag även träffa min kontakt på kommunen för att
prata om framtiden. Vi får se hur det går. Är ju inte den bästa på att kommunicera av särskilda
anledningar. Men det vet dem om. Fast det är bättre nu för vi tränat med den selektiva mutismen
på psykiatrin.

Annars då, ska till farmor och farfar i helgen och fira midsommar. Ska hem lite i sommar och gå på Håkan och sen Bråvalla en dag för att se Håkan där också. Mycket Håkan med andra ord men kan
aldrig bli för mycket. Jag och min syster ska köa i fem dagar inför Ullevi spelningen så jag hoppas
vi får bra platser.

Liten uppdatering från lilla mig. Ska försöka bli bättre på det här med att blogga.
Om det nu är någon som tittar in

1 kommentar:

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram