söndag 14 maj 2017

hjälplös


Det är rätt jobbigt ibland. Med känslor, tankar och impulser. Men jag klarar mig tror jag, hoppas jag. Har väl inget annat val än att klara mig. Får ta varje minut som den kommer och göra det bästa av situationen. 

I helgen var pappa här och hälsade på. Vi hade det mysigt. Även om jag blev väldigt trött efteråt och sov bort hela eftermiddag/kväll idag.Vi var och hälsade på farmor och farfar och var även på kupolen en runda där jag köpte nytt mobilskal som det står grl pwr på och sen tejp och en tröja! På vägen tillbaka till behandlingshemmet stannade vi i farmor och farfars stuga och kollade hur det såg ut. Var längesen jag var där. Björnhålan Så mysigt. 

Jag hoppas jag klarar denna veckan, det är lite kämpigt faktiskt. Så ska kämpa på så gott jag kan. Imorgon ska jag till psykologen och så har vi aktivitetsgrupp då vi ska gå en promenad. Egentligen orkar jag inte men måste röra på mig så får väl tvinga mig ut. Nej nu ska jag lyssna på harry potter och vila. Hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram