torsdag 16 februari 2017

Hjärta

I helgen kommer min mamma och syster och hälsar på mig. Det ska bli väldigt trevligt.
Vi ska sova i en lägenhet mitt behandlingshem har. Så skönt att få komma bort lite.
Jag och mamma ska se Skönheten och odjuret på bio imorgon. Ser fram emot det.
Har längtat efter den filmen.

Annars då. Händer inte mycket. Idag var vi ute och grillade korv och de andra åkte
pulka. Skulle egentligen haft dbt men blev inte så av någon anledning. Jag pratade
också med min kontaktperson R lite och kom fram till att jag är på mitt rum lite för
mycket. Ett av mina mål med att vara här är just att bli bättre på det sociala så ett delmål är att
vara ute mer i de gemensamma utrymmena. Men jag ligger mest i min säng just nu.
Så vi får se hur vi löser det.

Hoppas ni får en fin helg om vi inte hörs mer.

1 kommentar:

  1. Hej! Vi hade ganska mycket kontakt för länge sen, vet inte om du minns mig. Hur som helst. Jag hoppas verkligen du är kvar, bara att du inte uppdaterat. Trillade in här av en slump och nu fick jag en orolig klump i magen. Är du okej?

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram